دشمن در حال عقب نشيني/ فضاي سياسي كشور اميدبخش است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۱ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سرلشكر حسين سلامي دوشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه هاي آبرساني به 63 روستاي استان كرمان اظهار داشت: ما كرمان را به نام شهيدان والا و سرافراز وي مي شناسيم. شهدايي كه نامشان در زمين و آسمان جاودانه است. وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد سليماني ادامه داد: كرمان …

دشمن در حال عقب نشيني/ فضاي سياسي كشور اميدبخش است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/10/دشمن-در-حال-عقب-نشيني-فضاي-سياسي-كشور-ا/ https://livemag.ir/2021/10/دشمن-در-حال-عقب-نشيني-فضاي-سياسي-كشور-ا/#respond Mon, 18 Oct 2021 13:16:05 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/10/دشمن-در-حال-عقب-نشيني-فضاي-سياسي-كشور-ا/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، سرلشكر حسين سلامي دوشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه هاي آبرساني به 63 روستاي استان كرمان اظهار داشت: ما كرمان را به نام شهيدان والا و سرافراز وي مي شناسيم. شهدايي كه نامشان در زمين و آسمان جاودانه است. وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد سليماني ادامه داد: كرمان …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سرلشكر حسين سلامي دوشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه هاي آبرساني به 63 روستاي استان كرمان اظهار داشت: ما كرمان را به نام شهيدان والا و سرافراز وي مي شناسيم. شهدايي كه نامشان در زمين و آسمان جاودانه است.

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد سليماني ادامه داد: كرمان مكاني است كه در آن مرد افسانه اي و آسماني پرورش يافت ، او 40 سال لباس نظامي خود را از تن بيرون نكرد و شمشير مبارزه هميشه به كمر او بسته مي شد. هر كجا كه دشمنان اسلام و مسلمانان و دشمنان ايران خود را براي جنگ آماده مي كردند ، او در دل ميدان و در وسط نبرد بود.

سردار سلامي ادامه داد: دشمن او را به خوبي مي شناخت و ضربات او را درك كرده و به او ايمان داشت. او .O افرادي بودند كه دشمن او نيز آنها را ستايش و تحسين مي كرد.

وي گفت: دشمن در برابر شجاعت و جوانمردي شهيد سليماني سر تعظيم فرود آورد. با اين وجود ، هر كتاب و مقاله اي كه نوشته شود ، درباره عظمت ، عظمت ، جلال ، عظمت ، قدرت و شجاعت اين مرد مي نويسند.

فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: حسادتش ابوالفضلي بود ، هم رزمنده و هم آبدان. او نمي تواند جابجايي مسلمانان بر روي زمين را توسط مشركان تحمل كند ، نمي تواند تخريب خانه هاي مسلمانان بر آنها را بپذيرد. او جنگيد تا اينكه دشمن را با شكست بيرون راند و نمونه كاملي از دستيار مظلومان بود كه از سرزمين كرمان برخاسته بودند.

وي گفت: او افتخار ايران ، اسلام و بشريت بود؛ امروز ما از جمله افرادي هستيم كه علم و نشانه دارند وفاداري آنها حاج قاسم حضور دارد صبح؛ علت و علت مردم كرمان مقاومت حاج قاسم است.

تكميل…

https://livemag.ir/2021/10/دشمن-در-حال-عقب-نشيني-فضاي-سياسي-كشور-ا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.